Re: Zasilacz Chieftec - czy taki dobry?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 18:39:19 MET DST

Artur Czeczko dnia 2003-10-03 stwierdził(-a):

> "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> wrote in message
>
> Mam sporo do czynienia z ludźmi zajmującymi się komputerami
> (studiowałem informatykę na UW, pracuję w dziale zajmującym
> się komputerami). Większość z nich używa tanich, popularnych
> zasilaczy. Gdyby oni lub ich bliscy znajomi mieli jakieś ekstremalne
> przygody z zasilaczami, to raczej nie używaliby codegenów.
> Wiele zasilaczy pali się dopiero po kilku latach używania,
> jak się nazbierają w nim ogromne ilości kurzu i jak kondensatory
> się zużyją. W takich przypadkach często pali się sprzęt, który
> [...]

Zjawisko palenia sie zasilaczy jest stosunkowo nowe. W końcu dopiero
niedawno zaczęły sie pojawiać karty wymagające dużej ilości prądu. Od
niedawna stać nas na posiadanie kilku dysków, czytników, dodatkowych
kart, wentylatorów. Kiedyś nikt sie tym nie przejmował. Wiadomo, że jak
ktoś ma kompa od kilku lat i go nie modernizuje za wiele to nie ma po
co kupować dobrego zasilacza. Ale w tej chwili do nowego komputera
zalecałbym jednak kupowanie czegoś lepszego niż Codegen. Lekceważenie
problemu dobrego zasilania nie jest zbyt rozsądne .

Na opis kompa w sigu nigdy nie jest sie za starym:P

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700