Re: Zasilacz Chieftec - czy taki dobry?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 17:24:40 MET DST

Artur Czeczko dnia 2003-10-03 stwierdził(-a):

> Może rzeczywiście dramatyzuję. Nikt nie powiedział,
> że to są zasilacze zgodne ze standardem ATX 2.1,
> a w standarcie ATX 2.03 to się spokojnie mieszczą.

> Można to też inaczej policzyć: jeśli jeden na 50 codegenów
> spali się i razem z sobą cały komputer, to za różnicę cen tych
> między tymi codegenami a chieftecami można odkupić ten spalony
> sprzęt i jeszcze trochę zostanie. Stąd już tylko krok od ubezpieczania
> komputerów przed skutkami spalenia się zasilacza... :-)

Tylko 1 na 50:)? W przypadku nowych kompów to bedzie wiecej:)

> Inne mity z p.c.p:
> - Athlon XP 2500+ jest wydajniejszy, niż Athlon XP 2400+,

W pewnych przypadkach tak jest:P Ale to nie to samo co dyski IBM. Nikt
nigdy nie utrzymywał ani agresywnie przekonywał, że Bartony sa dużo
lepsze. I nie było to ogólne stwierdzenie jak w przypadku dysków IBM

> - taktowanie synchroniczne procka i ramu jest zawsze korzystniejsze,
> niż taktowanie asynchroniczne,

Tutaj przyczyniły sie do tego testy NForce2. W tym też sie wszyscy na
poczatku nie zgadzali:)

> - monitory LCD nie męczą wzroku.

Wzrok sie sam męczy:) Jak ktoś siedzi kilkanaście godzin przed kompem
to muszą być objawy zmęczenia.

> Zdanie "jeśli zasilacz kosztował mniej niż 200 zł, to na pewno spali
> się i spali pół komputera" też brzmi trochę jak mit...

Ja mam Chiefteca za 199zł i nie spali kompa:P

> 1. bo codegen był za głośny
> 2. bo jestem podatny na straszenie historyjkami o palących się
> zasilaczach
> 3. bo spaliłem już kilka zasilaczy, do tej pory żaden z
> nich nie spalił innego
> sprzętu, mam przeczucie, że następny by to właśnie zrobił

A widzisz:) Już kilka:) I to pewnie Codegeny były:P A tak psioczysz na
Chiefteca:)

> 4. bo chciałem się pochwalić na grupie ;-)

Teraz już wszyscy wiemy:D Umieść sobie tak jak ja - w sigu:DDD

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700