Re: Wybor monotora LCD-help.

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 03 Oct 2003 - 09:40:48 MET DST

> Witam
> Stoje przed wyborem monitora LCD 17 cali.W zasadzie wybor moj obejmuje monitor
> Belinea lub Acer AL1721.Belinea ma matryce MVA,Acre TN=Film.Acre doklada
jeszcze
> do tego kabel DVI(mam G550).
> Co radzicie wybrac?
> Ew. zostaje jeszcze Nec,ale tez bez kabla DVI,poza tym mam nienajlepsze
opinie o
> tym sprzecie.
> Nie wspominam o Neovo,to troche wyzsza polka.
> Pozdrawiam

> [...]
spodoba.Sposrod tych, ktore wymieniles ogladalem przez chwilke Belinee 101751 i
wywarla na mnie korzystne wrazenie, wole zdecydowanie matryce MVA niz TN, ale
to rzecz gustu i potrzeb, ja nie potrzebuje monitora do gier itp..Jesli grasz,
filmy itp., to NEC 1760NX z opinii uzytkownikow jest b. dobrym
wyborem.Pozdrawiam.