Re: Jak skutecznie dobic HDD?

Autor: Tomasz`Hypnos` (hildskjalf_at_poczta.fmNOSPAM)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 09:46:08 MET DST

Użytkownik "}*HEARTSHADE*{" <mailamamna_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> I pomijajac temat - dlaczego na tak glupie pytania odpowiadaja typowe
> frendzle, a nikt z doswiadczeniem IT nawet nie mrugnie ?

Najgorzej jest jak takiego typowego "frendzla" fachowiec IT w serwisie
zwodzi i robi w "bambuko". Ma nad nim przewage i wciska kity. Ot dlaczego
ludzie kombinuja...

Sam mialem taki przypadek. Kupilem nowa myszke, a stara oddalem do serwisu
bo cos nie stykalo w niej - byla na gwarancji....W sklepie tym pracuje moj
kumpel jednak nie wtraca sie w sprawy serwisu. Sam chcialem zobaczyc ile top
potrwa. Po 2 tyg zadzwonilem i dowiedzialem sie, ze wlasnie mysz naprawia
producent - kolega powiedzial mi, ze mysz nadal lezy na polce nie
wyslana....

Trwalo to wszystko w sumie 4 tygodnie - dostalem za to nowa myche - tamtej
nie dalo sie naprawic....

Pozdrawiam serdecznie

Tomasz