Re: XP nie wylacza kompa ?

Autor: Kubu$ (kubuss_at_NO-NO-SPAM.go2.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 00:25:45 MET DST

> Po zainstalowaniu XP pojawil sie maly acz upierdliwy fakt. Po kliknieciu
> zamknij system - komp nie wylacza sie sam automatycznie. Wyskakuje znane
> okno "teraz mozesz wylaczyc ...."

Hehe a mi wlasnie na dwrot, zaczal wylaczac :P
Dokladnie mialem zainstalowane wczesniej XP, komp sie nie wylaczal sam i nic
nie pomagalo, zapdatowalem bios i dalej sie nie wylaczal, teraz
reinstalowalem winde i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu przy pierwszym
wylaczaniu sam sie wylaczyl bez zmieniania ustawien od tego ;)))

Pozdrawiam
Kubu$