Re: Creative Inspire 6700 6.1

Autor: czarny_kruk (czarny_kruk_at_interia.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 23:57:47 MET DST

> Mam ochotę kupić głośniki do komputera, ale nie stać mnie na jakieś
> za 2k zł.
> Te które wymieniłem w temacie kosztują trochę ponad 400 zł.
> Oczywiście proszę o jakieś opinie o nich.
> Czy jest sens je kupywać? i jeśli ktoś je ma czy przy wyłączonym kompie
> wydają jakiś denerwujący dźwięk przy podkęconej na maksa głośności?

sens jest:)
mam, uzywam i imho sa bardzo dobre. do tego mam audigy. nie jest to full
digital wiec nic dziwnego ze przy maks. glosnosci bedzie slychac szum(!!!)
ale spokojnie... nie trzeba ich ustawiac na maxa zeby bylo cos slychac;)
imho najlepsze w tej cenie - porownywalem do logitecha 4.1 - odpada, no i
sporo slabsze...