Re: [ot] amd vs intel

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 15:45:13 MET DST

"Mumin" <gosmo67_at_poczta.onet.pl> Odpowiedz na

> sposób na stworzenie kompatybilnej konfiguracji.
> PIV 2,4HT + Płyta Abit IS7 z 865PE+ 512MB DDR 400
> to jakieś 1600-1800 zł podczas gdy dużo mniej ciekawa oferta:
> 2xAMD Athlon MP 2Ghz + Płyta + pamięci to będzie około 3k!
> Czy warto więc kupować AMD?

Czemu porównujesz konfiguracje jedno procesorową do dwu procesorowej?
HP w AMD jest zbyteczne. Wystarczy obniżyć priorytet w windzie i masz efekt
ten sam.
Zrobiłem sobie małe porównanie. Odpaliłem dwa 3dMax5 z różnymi scenami(małymi
coby ramu nie zabrakło) i ustawiłem ilość klatek tak by obie aniamcje liczyły
się tyle samo czasu, czyli ok 10 minut(pojedyńczo).
A potem policzyłem je obie naraz przy obniżonym priorytecie. Oczywiście w tym
czasie czytałem newsy, skakałem po www, słowem normalna praca na kompie.
Animki liczyły się dokładnie 20 minut. A ja w tym czasie nie odczułem żadnego
spowolnienia kompa. Więc co by mi mogło dać HP?

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.