Re: skasowana karta flash ......

Autor: jerry (jerry_at_pkab.com.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 15:50:01 MET DST

Użytkownik "jerry" <jerry_at_pkab.com.pl> napisał w wiadomości
> Czy jest jakaœ szansa na odtworzenie zawartoœci skasowanej karty flash??
> gostek mi skasował dosyć ważne zdjęcia...... W dodatku zdšżył zrobić pare
> innych... czy jest szansa na odratowanie tego czego jeszcze nie nadpisał
> przynajmniej ??????
> aparat to finePix S304 na karty x-Picture Card (16 MB)
>
> Zmartwiony
>
> Jerry

 częsciowo sie udało - to znaczy mam to czego nie nadpisał gościu nowymi
zdjęciami. Lepsze to niż nic. Wiekszość programów do odzysku plików nie
widziała aparatu :( pomógł dopiero "Software Shelf File Rescue Plus" który
niestety w wersji demo pozwala na odtworzenie tylko 3 plików. Ogólnie mówiąc
ad sie coś takiego zrobić :D :D
dzięki za pomoc i własciwe tropy

Nieco zadowolony

Jerry