Re: Sreberko na radiatorze

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 17:13:55 MET DST

Użytkownik "Hannibal" <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl> napisał w
wiadomości news:bl48o9$j3a$1_at_news.onet.pl

> Ten temat był już pewnie poruszany, ale jakoś nie mogę znaleźć tego w
> archiwum.
> Chodzi o radiator Box - owy na celerona, jest tam przyklejone takie
> sreberko.
> Czy zerwać je przed montażem czy pozostawić w spokoju ???

Koniecznie je zerwij gdyż widocznie na taśmie
montażowej zapomnieli to zrobić. Wyłam także
go drugie żeberko aby przewiew był lepszy. :)
(oczywiście żartuję!)
Hehehe, to się nazywa poprawianie fabryki.

Ta srebra folia jest po to aby polepszyć styk
radiatora z procesorem, a co za tym idzie
poprawia odprowadzanie ciepła. Gdy jest ta
folia nie można stosować żadnej pasty termo-
przewodzącej gdyż efekt może być odwrotny
od zamierzonego.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet, byleby były rytmiczne."