Re: [OT]przenosny odtwarzacz mp3

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik (cormac82_SPAM_PRECZ__at_o2.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 17:14:29 MET DST

..::|daVid|::.. wrote:
> Moze nie jest to temat czysto zwiazany z pecetami, ale jakis zwiazek ma
> (poprzez format mp3 i vcd). A mianowicie jakis czas temu widzialem w
> hipermarkecie TESCO odtwarzacz cd/mp3/vcd PACIFIC LV710 za 199zl. W zestawie
> znajduje sie: antishock 40s-mp3 20s-cd, pilot, kabel chinch do tv, sluchawki,
> zasilacz, akumulatorki. Mam pytanie, czy ktorys z grupowiczow ma taki
> odtwarzacz i jak on sie sprawuje. Czy warto wydac te dwie setki, czy moze
> lepiej troche dolozycz i kupic odtwarzacz bardziej renomowanych firm (philips,
> napa, pine, sony, thomson) ???

Antishock 40s dla mp3 to IMO zenada. Przede wszystkim, te 40s to jest
zapewne w przypadku, gdy odtwarzasz plik 128kbps - gdy kodowanie jest
wyzsze, to te "sekundy" proporcjonalnie sie kurcza. Ja w swoim cd-mp3 mam
bufor 120s i powiem szczerze, ze to czasem za malo. A ten odtwarzacz z
Tesco widzialem dzis w ich gazetce reklamowej i raczej wstrzymalbym sie
przed zakupem. Doloz moze lepiej do NAPA'y albo do Pine'a. Albo wez sie nim
pobaw w sklepie, wlacz - a noz widelec nie bedzie najgorszy i Tobie akurat
podpasuje? Roznie bywa.

Pozdrawiam!

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik   ::  "Life can be for living         ::
:                               ::   Just try and never give in!"    :