Re: Sreberko na radiatorze

Autor: Miro (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 17:29:46 MET DST

Użytkownik "Hannibal" <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi o radiator Box - owy na celerona, jest tam przyklejone takie
> sreberko.
> Czy zerwać je przed montażem czy pozostawić w spokoju ???

Ta folia służy do polepszenia kontaktu cieplnego z prockiem - jest jeszcze
powleczona takim ciemno szarą substancją.

Ja z mojej strony mogę polecić dwa rozwiązania.
1. Zostawiasz folię i niczym się nie martwisz do momentu kiedy zechcesz
zdjąć radiator z procka. To szare cuś prawie się wulkanizuje z prockiem.
Osobiście miałem przypadek kiedy procek się tak mocno do tego przykleił, że
wyrwałem go z socketa (ciarki po plecach przeszły, ale całe szczęście nic
się nie uszkodziło)
2. Zrywasz folię i samrujesz procka pastą (może być zwykła biała -
wystarczy). Możesz jeszcze pokusić się o wypolerowanie spodu radiatora.
Jednak w tym przypadku polecam posiadać drugi zapasowy radiator BOX ze
względu na gwarancję (jakby co)

--
Mirosław P.
GG 1119311