Re: Co wybrać Radeon9600PRO czy GF-FX5600Ultra??

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 16:17:53 MET DST

> A z tymi sklepami to dziwne..
> polazlem do pierwszego lepszego sklepu w Legnicy .. powiedzialem
> ze chcialbym fica 9500 pro, kwineli ze spoko i spytali na kiedy.

W moim wypadku będzie to trudniejsze. Dotychczas miałem GF4 4200, ale padł.
Oddałem na serwis do sklepu w którym to kupiłem, ale powiedzieli mi że już
ich (tego modelu) MSI nie produkuje i będę mógł sobie wybrać coś innego.
Jeśli będzie to droższe niż mój GF4 to będę musiał dopłacić. Tak czy owak
miałem w grudniu kupić nową grafikę, ale skoro nadarzyła się okazja to warto
było by skorzystać...