Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fmSPAM)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 22:23:35 MET DST
Coś z innej beczki ale może się przyda:
> (tego modelu) MSI nie produkuje i będę mógł sobie wybrać coś innego.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Jeżeli nie mają czego Ci zaproponować to zarządaj zwrotu kasy. Jeżeli będą
proponowali coś innego to powiedz że to Ci nie pasuje/nie lubisz/pudełko sie
nie podoba/zasilacz nie uciągnie i takie tam inne.
> Jeśli będzie to droższe niż mój GF4 to będę musiał dopłacić.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Nie daj się nabić w butelkę nie musisz dopłacać. Prawo gwarancyjne jasno
reguluje tą kwestię:
jeżeli sprzęt musi zostać wymieniony na nowy (nowy to też pułapka, bo nowy
dla firmy to wcale nie musi być rzeczywiście nowy sprzęt) to gwarant (firma
w której kupiłeś NIE PRODUCENT, tylko jeżeli zakup przed 01.01.2003 r) jest
zobowiązany do zaproponowania sprzętu minimum takiej samej jakości bądz
wyższej BEZ DOPŁATY.
W praktyce idziesz i chcesz sprzętu a oni się martwią aby Cie zadowolić.
Jeżeli będą toporni to muszą oddać gotówkę którą u nich zostawiłeś a nie
tyle ile teraz ten Ti4200 się ceni. No chyba, że dogadałeś się w następujący
sposób
Ti4200 domniemana suma 450 zł
nowa karta ceni się 1000 zł
a ty dopłacasz nie 550 zł tylko powiedzmy 450 albo i mniej.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:17:43 MET DST