Re: Co wybrać Radeon9600PRO czy GF-FX5600Ultra??

Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fmSPAM)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 22:23:35 MET DST

Coś z innej beczki ale może się przyda:

> (tego modelu) MSI nie produkuje i będę mógł sobie wybrać coś innego.

Jeżeli nie mają czego Ci zaproponować to zarządaj zwrotu kasy. Jeżeli będą
proponowali coś innego to powiedz że to Ci nie pasuje/nie lubisz/pudełko sie
nie podoba/zasilacz nie uciągnie i takie tam inne.

> Jeśli będzie to droższe niż mój GF4 to będę musiał dopłacić.

Nie daj się nabić w butelkę nie musisz dopłacać. Prawo gwarancyjne jasno
reguluje tą kwestię:

jeżeli sprzęt musi zostać wymieniony na nowy (nowy to też pułapka, bo nowy
dla firmy to wcale nie musi być rzeczywiście nowy sprzęt) to gwarant (firma
w której kupiłeś NIE PRODUCENT, tylko jeżeli zakup przed 01.01.2003 r) jest
zobowiązany do zaproponowania sprzętu minimum takiej samej jakości bądz
wyższej BEZ DOPŁATY.

W praktyce idziesz i chcesz sprzętu a oni się martwią aby Cie zadowolić.
Jeżeli będą toporni to muszą oddać gotówkę którą u nich zostawiłeś a nie
tyle ile teraz ten Ti4200 się ceni. No chyba, że dogadałeś się w następujący
sposób

Ti4200 domniemana suma 450 zł
nowa karta ceni się 1000 zł

a ty dopłacasz nie 550 zł tylko powiedzmy 450 albo i mniej.