Re: Co wybrać Radeon9600PRO czy GF-FX5600Ultra??

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 15:38:07 MET DST

TRH alias Bubby wrote:
> Mam 1000zł i nie mogę się zdecydować jaką kartę kupić. Radka 9600PRO
> czy GF-FX5600Ultra.
> R9600PRO lepiej radzi sobie z anialiasingiem, ale w większości testów
> na http://www.benchmark.pl/ GF5600Ultra wypada lepiej.

A ja mimo wszystko wybralbym 9600Pro.
Nigdy mnie nie rajcowaly FX-y a ostatnie zamieszanie z detonatorami,
sztuczna optymalizacja i wydajnascia dx9 ponizej akceptowanego poziomu,
jeszcze bardziej utwierdzily mnie ze szkoda sobie zawracac nimi glowe.

>Osobiście wolał bm od obu R9500PRO, ale tych już nie produkują, a ze
sprzedażą
> też już cienko, i w większości sklepów już ich nie ma.

A wlasnie ze jest
http://www.sirius.pl/index.php?sid=1&mcid=1&scid=15

Radeon 9500 Pro od Fic-a. 929 zeta. IMHO warta zainteresowania.

A z tymi sklepami to dziwne..
polazlem do pierwszego lepszego sklepu w Legnicy .. powiedzialem
ze chcialbym fica 9500 pro, kwineli ze spoko i spytali na kiedy.

pozdr.
Przemek.