Re: Zasilacz--czy zesputy ?!

Autor: Feromon (ferromon_at_op.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 15:43:48 MET DST

Użytkownik "Sebastian " <rayos_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytanko.Komp mi sie wlacza powiedzmy co drugi raz jak wlacze
> power.Podejrzewam(nawet napewno) ze jest to zasilacz,ale czy mozecie mi
> wytlumaczyc dlaczego sie tak dzieje.Jak go wlacze zero reakcji na
> monitorze,reszta sie wlacza normalnie pochodzi tak sobie z 5 minutek.Po
czym
> resetuje go ponownie i wszystko dziala normalnie.Monitor sie wlacza i
juz
> nie ma wiekszych problemow. Jest to troszke denerwujace. A może to grafka
mam
> [...]

Miałem już "w ręku" taki sprzęcik, (Abit BE6-II Cel 433, Savage4) co
włączał się co któryś raz, a mianowicie:
1. Czasami naciskanie PWRBTN nie włączało płyty głównej. Należało wyjąć
zasilanie i powtarzać.
    Za trzecim-czwartym razem "zapalała" :)
2. Czasami płyta się włączała, ale monitor "nie startował". Przy starcie
wydawał pisk długi plus dwa krótkie.
    Reszta działała, po alt+F4 Tab Tab Enter system się wyłączał
3. Soft Reset (Ctl Alt Del) powodował na 100% objawy punktu 2.

Grafie odkleił się radiator i jakiś czas (nie wiem jak długo) pracowała bez
niego.
Pomogła wymiana grafy na inną :)

Powodzenia
Feromon