Jaki rodzaj chipseta...

Autor: Komunistyczny Chemik (komunistycznychemik_at_tlen.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 16:01:33 MET DST

Witam!

chciałem zapytać jak mogę dowiedziec się jaki mam rodzaj płyty głównej?
Chodzi mi o to poniewaz przymierzam się do zakupu kabelka do IRdy i chcę
wiedzieć gdzie to cuś na płycie się podłącza i czy wogóle moja płyta obsłuży
coś takiego..:-)

cechy mojej płyty to:

celeron 366
1 gniazdo AGP
4 gniazda na RAM
6 gniazd PCI

Z góry dziękuję za wszytskie informacje.

Pozdrawiam!

--
------
Komunistyczny chemik