Re: LCD - jasność, komfort

Autor: Marcin Szczepaniak (szczepan_at_karaya.sieradz.info)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 15:38:07 MET DST

At Fri, 26 Sep 2003 13:11:13 +0200 Tomasz Jurgielewicz wrote:

> Jeśli nie da się wyregulować jasności z poziomu menu monitora,
> rozwiązaniem jest pewien mały acz przydatny programik. NEC dodaje to do
> swoich monitorów, ale można użytwać do dowolnych. Nazywa się NEC
> Brightness Controller i reguluje jasność ingerując na poziomie warstwy
> oprogramowania DirectX. Instaluje się jako ikonka przy zegarku w Windows
> i umożliwia szybkie przestawienie jesności dosłownie jedym ruchem myszy.
>
> Zainteresowanym dam...

Dobrze, ladnie, pieknie, tyle ze takie rozwiazanie zmusza mnie do
korzystania z Jedynie Slusznego (R) Systemu Operacyjnego(TM).
Ja chce tego monitora uzywac w roznych konfiguracjach.

--
z poważaniem                 Wieczne defragmentowanie racz im dać Panie,
Marcin Szczepaniak           A bluescreen wiekuisty niechaj im świeci