Re: LCD - jasność, komfort

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 14:09:25 MET DST

> Dobrze, ladnie, pieknie, tyle ze takie rozwiazanie zmusza mnie do
> korzystania z Jedynie Slusznego (R) Systemu Operacyjnego(TM).
> Ja chce tego monitora uzywac w roznych konfiguracjach.

Przecież napisałem że programik oprócz oczywistego zastosowania:
poprawienia wygody, jest mimochodem ułatwieniem dla tych, którzy kupili
monitory, które nie mają odpowiedniego zakresu regulacji.

Ci którzy znają inne systemy niż osławione produkty z Redmond, z reguły
są na tyle kumaci że nie dadzą sobie wcisnąć badziewia, w którym nie
można regulować jasności. Powyższe stwierdzenie, aczkolwiek bedące
spekulacją, rozwiązuje problem ;-)

--
Tom
NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com