Re: LCD - jasność, komfort

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 13:11:13 MET DST

> Naczytałem się w archiwum dyskusji na temat szkodliwego wpływu zbytniej
> jasności LCD i teraz mam dylemat a nie mam zbytnio możliwości
> popracowania na obu modelach kilka dni.

Jeśli nie da się wyregulować jasności z poziomu menu monitora,
rozwiązaniem jest pewien mały acz przydatny programik. NEC dodaje to do
swoich monitorów, ale można użytwać do dowolnych. Nazywa się NEC
Brightness Controller i reguluje jasność ingerując na poziomie warstwy
oprogramowania DirectX. Instaluje się jako ikonka przy zegarku w Windows
i umożliwia szybkie przestawienie jesności dosłownie jedym ruchem myszy.

Zainteresowanym dam...

--
Tom
NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com