Re: problem ze zgrywaniem audio z cd

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 11:17:11 MET DST

"Sniper" <sniper10000_at_NOSPAMpoczta.onet.pl> Odpowiedz na

> Wręcz przeciwnie. Filtry obcinają całą górę i znaczną część elementów,
> które wydawałyby się niesłyszalne. Jak się okazuje, te wszystkie efekty
> doskonale słychać na lepszej klasy sprzęcie. Dlatego właśnie 99%
> empetrójek ściąganych z netu jest okaleczona.

99.9% Bo w necie ciągle króluje Xing, 192CBR i single stereo.

> Dokładnie. Pisałem o tym wyżej.

Nic nie kumam. Profesfonajlna branża i mp3??? Toć to jakby uczciwy polityk...

> A wiesz kto wymyślił --alt preset? Na pewno nie twórcy Lame'a... (hint:
> patrz wyżej). Dodam tylko, że jest to jeden z mniej skomplikowanych,
> szybkich algorytmów, dających dobre rezultaty - stąd jego popularność. O
> niebo lepszy efekt daje preset --r3mix (mowa o Lame).

Co??? Czy my piszemy o tym samym lame? Gdzie to wyczytałeś?

> To, że ma większe wątpliwości nie ulega wątpliwości - po prostu jest
> nowszy. Miejsce na dysku nie ma dla mnie znaczenia.

No to czemu nie używasz ape?;-)

> Najważniejsze to
> wygoda użycia. MP3 odtworzę niemalże wszędzie.

Dla mnie gdzie odtworze nie ma znaczenia. Bo nie będę bigał z płytą CD do
pralki by posłuchać sobie muzy;-)

> Na MPC przyjdzie poczekać
> jeszcze parę lat - o ile w ogóle zadomowi się na dłużej.

Na pewno nie zadomowi się w przenośnych urządzeniach, z uwagi na niejasną
sytaucje z brakiem patentów dla mpeg2audio

> branży od 6-8 lat. Wszystko zmienia się stopniowo i powoli. Być może
> doczekasz się MPC w nowej generacji telefonów komórkowych :)))

Wątpie. Prędziej ogg. Które i tak też jest lepsze od mp3(a co niby nie
jest?;-)

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.