Re: Tuner Aver - marna jakosc

Autor: grizlyyy (grizlyyy_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 00:01:59 MET DST

> Kliknij na panelu ikonkę ustawień (coś w rodzaju płasko położonego
> klucza), w okienku dialogowym jest przycisk "Display Surface Mode".
> Zmień na overlay. Jeśli się nie da - problem leży w sterownikach do
> karty graficznej (zwłaszcza stare Nvidie miewały problem z overlayem,
> który można było rozwiązać przez ręczne pogrzebanie w rejestrze).
> W tym samym okienku jest "Color Adjustment" - możesz tam dopasować
> jasność, kontrast i odcień.

wlaczylem overlay, ale nie poprawilo to wyswietlanego obrazu :-/
jedynie zaczelo sie przykiszac, podczas przesuwania "telewizorka" :-)

> Jakość może być całkiem przyzwoita - ale istotne jest parę rzeczy, m.in.
> jakość sygnału, sterowniki, oprogramowanie, karta graficzna...

sterowniki chcialem sciagnac najnowsze ze strony avera, ale teraz chyba im
serwer padl :-/
oprogramowanie, jak juz mowilem... polecany przez wielu borg nie chce sie u
mnie odpalic (w2000) :-/
jakosc sygnalu... wydaje mi sie, ze jak puscilem antene przed magnetowid, to
jakosc powinna byc dobra.
a grafika to GF2TI.
Dzieki za obszerna pomoc :-)

pozdrawiam