Re: Tuner Aver - marna jakosc

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 01:16:14 MET DST

grizlyyy wrote:

> wlaczylem overlay, ale nie poprawilo to wyswietlanego obrazu :-/
> jedynie zaczelo sie przykiszac, podczas przesuwania "telewizorka" :-)

Możesz jeszcze spróbować wpisać do rejestru te magiczne tryby overlay -
a nuż pomoże (od 0 do 5). "Przykiszanie" overlayu przy przesuwaniu
okienka to normalka. Ale chyba zazwyczaj nie ruszasz okienkiem przy
oglądaniu?

Może jednak spróbuj Descalera
(http://sourceforge.net/projects/deinterlace/). Po pierwsze, nie
potrzebuje windowsowych sterowników, po drugie można w nim ustawić różne
tryby de-interlace, co znacząco poprawia jakość obrazu. Ja firmowego
softu Avera używam tylko do zgrywania, normalnie oglądam TV w DScalerze.

> sterowniki chcialem sciagnac najnowsze ze strony avera, ale teraz chyba im
> serwer padl :-/
> oprogramowanie, jak juz mowilem... polecany przez wielu borg nie chce sie u
> mnie odpalic (w2000) :-/

Bo Borg był dobry w Win98. W następnych wersjach Win albo nie chodził,
albo powodował przedziwne objawy, prowadzące nierzadko do konieczności
formatowania HD i reinstalki. Oczywiście mówię o BorgPro, bo
wcześniejsza wersja (Borg 2.55) nawet nie dawała się odpalić w XP.

A jeśli chodzi o sterowniki, możesz spróbować te z
http://www.iulabs.com/. Wielu osobom chodzą znacznie lepiej niż firmowe
Avera.

--
  |. .|     <|/   {# macminer