Czy jest sens czekac na Centrino??

Autor: hamberg (hamberg_at_gazeta.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 21:16:42 MET DST

Witam wszystkich!!!
Zastanawiam sie wlasnie nad zakupem notebooka i mam ciezki orzech do
zgryzienia.
Kasy mam na niezle wypasiony nowy notebook z P4 ale zastanawiam sie czy nie
czekac az kompy z Centrino stanieja. Czy moze AMD szykuje podobna
niespodzianka? (moze jakies sluchy doszly Was na ten temat?). Jesli wiecie
cokolwiek na ten temat to napiszcie prosze.

I jeszcze jedna sprawa - ktore procesory sa bardziej energoszczedne Athlon
XP (w wersji mobilnej) czy P4 - chodzi oczywiscie o porownywalne szybkosci
procesorow.
Czym roznia sie P4-M od P4 (bez M) - stosowane w notebookach - czy to jest
ten sam procesor ?

--
Pozdrawiam RG