Re: Czy jest sens czekac na Centrino??

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 11:54:39 MET DST

Użytkownik "hamberg" napisał:

> Kasy mam na niezle wypasiony nowy notebook z P4 ale
> zastanawiam sie czy nie czekac az kompy z Centrino
> stanieja.

Mam laptopa firmy Acer z Centrino i przyznam, że nie widzę w nim żadnych
rewelacji (np. w porównaniu do konkurencyjnych z Athlonami). Nie widzę zatem
żadnego powodu, żebyś specjalnie musiał na niego czekać. Fakt: Acer z
potężną 15,1" matrycą XSVGA wytrzymuje ok. 3,5 godziny na bateriach, a
podobny Fujitsu z Athlonem niecałe 3. Różnica chyba nie jest aż tak
spektakularna, żeby uznać to za jakąś rewelację.

--
Pozdrawiam,
Sniper