Re: Czy jest sens czekac na Centrino??

Autor: kalipso (nospmas_at_nospam.no)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 22:17:03 MET DST

Użytkownik hamberg napisał:

> Witam wszystkich!!!
> Zastanawiam sie wlasnie nad zakupem notebooka i mam ciezki orzech do
> zgryzienia.
> Kasy mam na niezle wypasiony nowy notebook z P4 ale zastanawiam sie czy nie
> czekac az kompy z Centrino stanieja. Czy moze AMD szykuje podobna
> niespodzianka? (moze jakies sluchy doszly Was na ten temat?). Jesli wiecie
> cokolwiek na ten temat to napiszcie prosze.
>
> I jeszcze jedna sprawa - ktore procesory sa bardziej energoszczedne Athlon
> XP (w wersji mobilnej) czy P4 - chodzi oczywiscie o porownywalne szybkosci
> [...]

centrino jest cool pocztaj wiecej // google.pl
http://www.anandtech.com/mobile/showdoc.html?i=1800

ogolnie na centrino warto wydac kaske bo tam procek 1,4 czy 1,6 Pentium
ma mac jak 2,5 na desktopie a i dotego z 5godzin dziala
no i masz dodatkowo wifi w standardzie

jedyny problem z centino to niedokonca dopracowana wspolpraca z linuxem
ale to sie zmieni

ogolnie pewnie za rok czy dwa bede juz dostepne procki 64bit dla
notebookow wiec nigdy nie wiadomo jak kupowac

nie kupuj notrebooka ze zwyklym p4 na pokladzie to sa zwykle procki
do desktopow zra duzo pradu i trzeba je ostro chlodzic czyli bedziesz
mial glosnego notebooka co na bateriach pociagnie godzine

pozdro