Re: Pamieci DDR w zwyklej plycie

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 18:43:39 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> To nie wazne co pytajacy chcial powiedziec albo wiedziec, ale czepiasz
sie
> stwierdzenia "wewnetrzna sprzecznosc" trzeba bylo odrazu powiedziec ze
o to
> chodzi a nie snuc wywody ktore sa tak zwiazane z ta grupa jak "systemy
> operacyjne".

czepiał się ten kto na logicznie poprawne (choć może naiwne) pytanie
sugeruje wewnętrzną sprzeczność, której tam nie ma
A dla ciebie specjalny przykład wyjaśniający. Gdyby zapytał
"czy dysk jakiś_tam_UDMA będzie pracował na płycie nie obsługującej DMA"
to też by byla sprzeczność, czy byś odpowiedział człowiekowi.
Na marginesie logika nie wydaje mi się podzbiorem matematyki,
odesłanie więc było na NTG.

[...]
> Okazuje sie ze sa juz 3 osoby ktore zrozumialy pytanie w sposob przez
ciebie
> uznawany za niemozliwy.
Okazuje się, że są już 2 osoby które tej sprzeczności nie widzą
(Przy kilkuset internautach znających język polski to porażająca
statystyka)

--
Pzdr Slawek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)