Re: Pamieci DDR w zwyklej plycie

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 21:36:18 MET DST

Sławomir Stępniak wrote:
> czepiał się ten kto na logicznie poprawne (choć może naiwne) pytanie
> sugeruje wewnętrzną sprzeczność, której tam nie ma

onsok sie tylko raz odezwal:) i raczej nie uszczypliwie

> A dla ciebie specjalny przykład wyjaśniający. Gdyby zapytał
> "czy dysk jakiś_tam_UDMA będzie pracował na płycie nie obsługującej
> DMA" to też by byla sprzeczność, czy byś odpowiedział człowiekowi.

ale ja nie bronie stwierdzenia ze to wewnetrza sprzecznosc czy zewnetrzna
rozbieznosc:)

> Na marginesie logika nie wydaje mi się podzbiorem matematyki,
> odesłanie więc było na NTG.

moze pl.sci.filozofia? matematyka wydala mi sie najblizsza gdyz na filozofi
panuja chyba troche luzniejsze tematy, w kazdym razie matematyka lezy blizej
logiki niz pecet, w kazdym razie idzcie filozofowac gdzie indziej...

> Okazuje się, że są już 2 osoby które tej sprzeczności nie widzą
> (Przy kilkuset internautach znających język polski to porażająca
> statystyka)

to nie odnosilo sie do sprzecznosci... czytaj cytaty - po to som

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl