Re: Hyper Threading

Autor: PeKlesyk (peklesyk_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 18:41:01 MET DST

> Piętnaście razy już instalowałem i testowałem różne
> systemy. Od 2k sp4, po winXP sp1

Heh, właśnie robię to samo - jak chodzi mi dobrze grafika i 2d to żrą się
stery od skanera ze sterami od cyfry...

jak wrócę do starego systemu, to wydajność agp spada do zera (PCI MODE) a
stery AGP (oczywiście najnowszeWQHL czy jak im tam) wieszają kompa na cacy
:(

Nie wspomnę o problemie z zupełnie nową drukarką HP i pracy helpdesku

chyba "pokolenie plug'n'play" doszło do konstruktorskich stanowisk :(

PMK