Re: Hyper Threading

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 18:05:15 MET DST

Cześć *Andrzej_K.*,

W artykule news:bkv9ag.1u0.1_at_p.i.k.i,
z adresu <nie_podaje_at_no.spam.pl> napisałe(a)ś:

> Już Ci to pisałem, ale nie zwróciłeś na to uwagi.
> Jednym z podstawowych warunków poprawnej
> pracy HT jest stawianie systemu przy włączonej
> funkcji HT w BIOS'ie i na obsługującej to płycie
> głównej i procesorze.
> Sądzę iż masz "stary" system, a tylko dołożyłeś
> procesor i włączyłeś HT w BIOS'ie?

A GDZIE TAM !!!. Piętnaście razy już instalowałem i testowałem różne
systemy. Od 2k sp4, po winXP sp1.

Obecnego windowsa instalowałem tydzień temu. Robiłem to z włączonym HT
(wcześniej zresztą też instalowałem przy włączonym HT zarówno 2k i jak i XP)
w biosie, bo musi tak być. Jak się zainstaluje windowsa przy wyłączonym HT,
to windows nie będzie chodził z HT, choćby go nawet potem w biosie ponownie
włączyć. Musi być instalowany z HT.

Nie dokładałem żadnego procesora, bo cały komp został złożony od nowa na
nowiutkich komponentach, które podałem w pierwszym poście tego wątku i
dopiero wtedy były isntalowane systemy.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                          mailto:krisso75_at_o2.pl