Re: Jaki sprzet polecacie?

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 10:45:11 MET DST

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> napisał w
wiadomości news:u40vkb-pd1.ln_at_fastviper.viper.lan...

> Co kupić do grania ? GF4200 czy coś w tym stylu.

Czy będzie stabilniej, niż GF4 MX, czy tylko wydajniej?

> Zły adres podałeś i nie udało mi się znaleźć. Możesz podać jakiś aktualny
> odnośnik, który sprawdzisz ?

Dziwne, u mnie działa. Podaję bezpośredni link do instalki.
http://ftp.gentoo.skynet.be/pub/games/wolfenstein/et-linux-2.55.x86.run
A w ogóle trochę mi głupio, że wątek stoczył się przeze mnie
poza tematykę grupy. Wybaczycie?... :-)

Pozdrawiam,
Artur