Re: BIOS - Parity Error

Autor: Bert (bartek_at_matrix.geomatics.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 13:55:53 MET DST

Użytkownik "Arek Wołowicz" <wolek_at_pf.pl> napisał w wiadomości
 Witam.
 Błąd parzystości, sprawdziłbym moduły na innym komputerze, jeśli są ok
 tzn, że masz uszkodzoną płytę główną. Może jest opcja w setupie
 pozwalająca na wyłączenie sprawdzania parzystości - nia każda pamięć to
 obsługiwała.
> Pamieci sa ok.

 Bios'u nie zresetujesz, mylisz go z pamięcią CMOS.
> Masz racje, chodzilo mi o CMOS, ale w instrukcji plyty bylo napisane ze
wyswietli sie >komunikat :"NVRAM cleared by jumper"
>A tu sie nic nie dzieje :(
>Bios startuje jak startowal :(

 Wyjmij baterię na kilka(-naście) minut, niech CMOS się wyzeruje, może
 wtedy uda Ci się wejść do setup'u i wyłączyć parzystość.
> Oto wlasnie mi chodzi.

 Czas na nowy sprzęt ;)
> Sprzet bedzie dzialal jako serwer na sdi, wystarczy :)

Dzieki za info
 Pozdrawiam,