Re: Jaka pozycja zasilacza z dwoma wiatrakami

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 13:08:04 MET DST

JZ wrote:
> Mam zasilacz z dwoma wentylatorami. Jeden styłu przy gnieździe zasilania
> i drugi który może być skierowany w dół na procesor, albo w górę.
> W sklepie zamontowano mi tak że skierowany jest wiatrakiem do góry.

Nie kupuj tam więcej.

> Pytanie to w jakiej pozycji najlepiej umieścić ten zasilacz.

Drugi, boczny, wentylator zasysa powietrze do zasilacza z wnętrza
komputera i jest właśnie po to, żeby zabierać ciepłe powietrze głównie
znad procesora jak najszybciej się da. Jeśli jest wstawiony tak, że ma
1cm szczeliny do górnej ścianki, to jest nieźle zdławiony i jego
wydajność jest mizerna.

--
Pozdrówka,
        Artur