notebook - problem z napięciem

Autor: Maciek (maciejpsyk_at_onet.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 13:03:11 MET DST

Witam,
piszę w grupie pecetowej bo nie ma notebookowej. Mam Sony pcg-505g. Chodził w
porządalu do niedawna, ale coś mu odbiło i bez zasilania sieciowego (z
akumulatorów) potrafi się tylko uruchomić. Próba uruchomienia Worda czy Excela
powoduje wyłączenie się. Czyli - mam taki mniejszy komputer przenośny, który i
tak trzeba podłączać do gniazdka. Działa jedynie kalkulator, pasek zadań - to
co nie wymaga kręcenia dyskiem. Co może być przyczyną i co można z tym fantem
zrobić? Czy ktoś miał coś takiego? Dzięki.

Maciek