Re: ABIT BE6-II problem z temperaturą

Autor: Feromon (ferromon_at_op.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 13:05:31 MET DST

Użytkownik "PeKlesyk" <peklesyk_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Odłącz radiator od proca, zmyj wszystko do czysta, posmaruj odrobiną pasty
> termoprzewodzącej, złóż - powinno ustąpić

Tak zrobiłem, pasta przewodząca z dodatkiem srebra.
Temperatura spadła do 58 stopni (po intensywnym
grzaniu StabilityTestem). Wydaje mi sie że to jeszcze
dużo, ale nie będę już zmieniał wentylatora w takim
starociu :)

Nie wiedziałem, że czujnik jest wewnątrz!
Wydawało mi się że na płytach slot1 widziałem
czujniki na takim giętkim czymś w okolicy slotu
wchodzące pomiędzy żeberka radiatora.

Dziękuję za porady!
Pozdrawiam
Feromon