Re: hp deskjet 3550 - tusze i wydajnosc.

Autor: zdzichu (nie_at_lubie.spamu)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 15:00:14 MET DST

> niedawno kupilem sobie drukarke hp deskjet 3550.
> po wydrukowaniu 200 stron zwyklego tekstu skonczyl mi sie czarny tusz, i
po
> chwili kolorowy, poniewaz drukowalem dalej.
> czy to jest normalna wydajnosc tej drukarki?
Pojemniki dostarczane z drukarkami HP są mniejsze niż standardowe.
Ja w 3820 miałem czarny 14ml podczas gdy standardowy ma 25 ml podobnie z
kolorem 19 i 38 ml
Czarne kupuje nieoryginalne - są o połowe tańsze, a przy wydruku tekstu nie
widać różnicy.
Kolorowy jednak kupuje oryginalny, gdyż najwięcej barwnika idzie mi na
zdjęcia na papierze foto i nieoryginalne nie umywają się do oryginałów.

zdzichu