Neostrada , laptop i zwykły PC jak połaczyc w siec?

Autor: Paweł (bermuddo1_at_op.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 12:33:43 MET DST

Witam.
Przepraszam odrazu ze zadaje tak banalne pytanie ale niewiem jak mam to zrobic.
chodzi o zbudowanie sieci bezprzewodowej z dostepem do internetu poprzez
neostrade. Posiadam Laptopka i stacjonarny PC oraz neostrade. Czy neostradae
moge podlaczyc jednym "modemem" sagem do dwoch komputerów? Chclalbym to zrobic
w taki sposob aby Laptop "niechodzil na smyczy zwanej kablami" a jednoczesnie
byl podlaczony do internrtu orez aby mial dostep do twardych dyskow
stacjonarnego PC. Wszystkim ktorzy beda chcieli mi pomoc serdecznie dziekuje ,
chcialbym poprostu wiedziec jakiego sprzetu do zbudowania takiej sieci
potrzebuje.
pozdrawiam
Pawel