problem: GeForce 4 + telewizor pod tv-out

Autor: DoMeL (domel_at_wytnijto.from.kielce.eu.org)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 12:31:12 MET DST

Witam.
Od niedawna mam kartę GeForce 4MX 420, 64MB +tv out.
Łączę to do telewizora Sanyo 28" wyjściem s-video i niestety - obraz nie
nadaje się do oglądania. Cały czas w telewizorze widać pasy zakłóceniowe,
obraz cyklicznie "chodzi" z dołu do góry.
Kolory są w porządku, rozmiar obrazu też, nie pomaga "filtr
antyzakłóceniowy" w ustawieniach nView ani żadne inne kombinacje w systemie,
composite video, S-video itd.

Telewizor w systemie jest widoczny jako drugi monitor (monitor standardowy,
zmieniałem też na pnp i to samo), którego częstotliwość odświerzania wynosi
60Hz i nie da się zmienić i podejrzewam że jest to właśnie problemem, bo jak
wiemy telewizory mają 50Hz. Telewizor jest "przedłużeniem pulpitu" (clip).

Jaki zastosować sterownik czy co innego zrobić aby obraz w tv był należyty?

DoMeL
Windows XP, najnowsze detonatory Nvidii, DirectX9.