Odp: Neostrada , laptop i zwykły PC jak połaczyc w siec?

Autor: Cherub (cherub_at_multicon.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 12:53:26 MET DST

> Witam.
> Przepraszam odrazu ze zadaje tak banalne pytanie ale niewiem jak mam to
zrobic.
> chodzi o zbudowanie sieci bezprzewodowej z dostepem do internetu poprzez
> neostrade. Posiadam Laptopka i stacjonarny PC oraz neostrade. Czy neostr
adae
> moge podlaczyc jednym "modemem" sagem do dwoch komputerów? Chclalbym to
zrobic
> w taki sposob aby Laptop "niechodzil na smyczy zwanej kablami" a jednocz
esnie
> [...]

jesli chcesz polaczyc tylko 2 komputery z soba to powinny
wystarczyc 2 karty sieciowe bezprzewodowe
trzeba je tylko skonfigurowac i powinno byc OK

pozniej juz jak z kazda siecia "na kablach"
podlaczasz modem do jednego komputera
(tego ktory pracuje czesciej lub non stop)
i konfigurujesz Internet Connection Sharing
(udostepnianie polaczenia internetowego -
5 minut roboty)
ewentualnie instalujesz dodatkowe oprogramowanie
jak Wingate lub WinRoute

jesli bedzie uzywal ICS'a to nie zapomnij zainstalowac Firewalla'a !!
(na kmomputerze podpietym do modemu bezposrednio)
polecam Sygate Personall Firewall zwykły (darmowy) lub Pro
oba dzialaja pieknie z ICS'em

pozdrawiam
Cherub