Kontroler PCI 2 xCOM a kasy fiskalne

Autor: Mario (geralt75_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 11:52:52 MET DST

Witam grupowiczów

Standardowo na nowych płytach głównych znajduje się jeden port COM.
Jako, że korzystam z kilku kas fiskalnych (Elzab)potrzebuję aż 3 porty
COM. Z tego też powodu znalazłem w ofercie AGE'a kontroler PCI 2xCOM
firmy Xpower. Niestety nikt nie był mi w stanie udzielić informacji czy
to działa z kasami czy też nie. Ktoś może ma jakieś doświadzczenia w tym
względzie. Jeśli nie taki kontroler to może inny lub ewentualnie jakieś
inne rozwiązanie. Wyjścia z multiplekserem ze względu na koszty
chciałbym uniknąć.

Z góry dziękuję za pomoc.

Mariusz Rutkowski