Re: Kontroler PCI 2 xCOM a kasy fiskalne

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 06:56:04 MET DST

Mario wrote:

> Standardowo na nowych płytach głównych znajduje się jeden port COM.
> Jako, że korzystam z kilku kas fiskalnych (Elzab)potrzebuję aż 3 porty
> COM. Z tego też powodu znalazłem w ofercie AGE'a kontroler PCI 2xCOM
> firmy Xpower.

U nas w firmie stosuje się dużo takich kart (wszystkie na PCI, ale firm
nie pamiętam) - przy zakupie jest jedno kryterium: aby karta potrafiła
udawać standardowe porty COM pod czystym DOSem - jeżeli to potrafi, to
każdy program powinien na tym pójść ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|