Re: Pytanie o zasilacze UPS

Autor: Marcin I. (m.i_at_beztegotxtpoczta.fm)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 09:26:20 MET DST

Użytkownik "amfi" <amfi1_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Potrzebuję zakupić zasilacz UPS w cenie 300-400 zł, który podtrzymałby
> zasilanie (po jego zaniku) przez kilka minut (3-4) aż do zamknięcia kompa.
> Chodzi o to, żeby nie kupić badziewia. Co byście polecili?

To zalezy jaki masz sprzet.

Ja mam EVER ECO PRO 500 i trzyma na AMD xp2500, GF3, 2HDD, 2X CD, i kilka
dodatkow + monitor 17", po 2,5 minutach zaczyna system sie zamykac, mysle ze
ponad 3 minuty wytrzyma na full obciazeniu, a przeciez monitor mozna
wylaczyc ( wczesniej dajac SAVE w aplikacjach :-) ), wiec potrzyma dluzej a
system i tak sie zamknie sam.

Przegladalem grupy i chcialem FIDELTRONIK, ale ze nie bylo nigdzie i czekac
bylo trzeba 2-3 dni a ups potrzebny od zaraz kuilem to za mniej niz 400zl.