Re: Pytanie o zasilacze UPS

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 10:30:05 MET DST

Użytkownik "Marcin I." napisał:

> Przegladalem grupy i chcialem FIDELTRONIK

Może dużo nie straciłeś? Mam w firmie kilkadziesiąt Fideltroników (od małych
Aresów 500 aż do gigantów 3000). O ile w normalnych warunkach pracują
nieźle, o tyle każda stresowa sytuacja to potencjalne zagrożenie dla
sprzętu. Nie dość, że te UPS'y padają jak muchy, to jeszcze awaria kilku z
nich pociągnęła za sobą podłączone do nich komputery. Serio, nie wygląda to
najlepiej... Z APC nie miałem takich problemów.

--
Pozdrawiam,
Sniper