Re: Jeszcze o monitorach LCD

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 25 Sep 2003 - 09:34:30 MET DST

> Jeśli chodzi o jasność to nie bawię się w regulację (może później zacznę),
> standardowe ustawienia w zupełności mi wystarczają.
> Przy świetle dziennym czy sztucznym jest jedno i to samo i jest dobrze.
> Pozdro.
> --
Dzieki za odpowiedz.Z ta jasnoscia mialem na mysli, czy jest duza roznica
miedzy ustawieniem powiedzmy 100%, a 0 lub 5 % jasnosci.Niektore lcd maja ten
zakres b. maly, i schodzac z maxymalnej jasnosci do minimalnej duzej roznicy
sie nie zauwaza.Skutkuje to potem tym, ze w jasnym pokoju jest fajnie,
natomiast przy slabszym swietle chcac by monitor nam nie walil ostrym swiatlem
po oczach, chcemy jasnosc zmniejszyc, niestety zmniejsza sie w sposob
niewystarczajacy ..i mamy jasn ekran palacy nasze oczy.Pozdrawiam.Acha jeszcze
jedno, mozesz sprawdzic, jak Iiyama pracuje w nizzych rozdzielczosciach niz
standardowe np. w 1024/768, czy obraz czcionki jest wyrazny, czy kontury sa
mocno zamazane czy tez wygladzone i mozna spokojnie czytac?