Re: HIS ATI Radeon 9000 64MB - przegrzewa się

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 02:49:04 MET DST

levis wrote:
> I tu moje pytanie: Czy ktoś z Was miał/ma taką kartę, czy dzieją się
> u Was podobne rzeczy i co z tym fantem zrobiliście?

Ja tego radka pochwalilbym wlasnie za brak wentyla:) ale uczciwie
ostrzeglbym ze do poprawnej pracywymagana jest dosc dobra wentylacja
obudowy - wlasciwie nie musi byc to szybki obieg ale _musi_ byc ruch
powietrza, qpel mial cos takiego ze przy zamknietej budzie (powietrze
wyciagal (probowal) tylko zasilacz) doswiadczal niestabilnej pracy karty. W
moim przypadku jest ok - mam wentylator wyciagajacy w zasilaczu (zwolniony)
i z przodu obudowy (tez zwolniony), radek utrzymuje dobra temperature, mozna
go zlapac za radiator i przytrzymac bez problemu:)

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl