Re: HIS ATI Radeon 9000 64MB - przegrzewa się

Autor: levis (levis_at_poczta.onet.nospam.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 09:14:35 MET DST

Tx za rady. Idę dziś do sklepu i postaram się wymienić kartę na coś co się
nie przegrzewa (po przeczytaniu kilku postów widzę, że proponujecie Radeona
9100 128bit). Wg mnie jeśli producent sprzętu robi coś co się przegrzewa
podczas normalnej pracy bez overclockingu i wiesza mi kompa to jest to wada
konstrukcyjna i kwalifikuje się do reklamacji.

--
Levis