Re: bios-zawieszka?

Autor: Baki (bmaciejew_at_onet.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 00:24:57 MET DST

Użytkownik " znawcacom" <znawcacom_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Wow! ja mam to samo.Nie napisalem o tym bo myslalem ze nie w tym problem.
Moj
> nie razdzi sobie z dyskiem Digital Western. Natomiast juz na niewiele
> wiekszym Samsungu wszystko jest OK. Czy moglbys napisac cos wiecej, jak to
> bylo u Ciebie ?jaki miales dysk(firma pojemnosc)? gdzie probowalews
> upgardowac biosa (na jakich stronach?)?

Mój nie radził sobie z 40GB Seagatem płyta to chyba była ACT 6120 dobrze nie
pamiętam bo to było dawno a tego kompa tutaj nie mam (chodź jeszcze żyje).
Gdzie upgradewałem też ciężko powiedzieć ale pamiętam że nie było tego zbyt
wiele 2 albo 3 i to najświeższy był może z pół roku młodszy od mojego innych
nie znalazłem a szukałem po porstu w googlach i na stronie A-trenda chyba
też ale wszędzie było to samo. Co śmieszniejsze u kumpla na dużo starszej
płycie wykrywał go co prawda jako 8GB ale wykrywał a tu kompletna poraźka.
Więc dałem sobie w końcu z BIOSEM spokój sciągnołem soft do dysku ze strony
producenta i przerobiłem go na mniejszy ( były tam podpowiedzi jakie zwykle
biosy mają ograniczenia) i najbliższym u mnie było 32GB przerobiłem mu
geometrie na taką wielkość i poszedł i do dzisiaj chodzi normalnie jako 32G.
Te nowe BIOSy które ściągałem miały rzekomo likwidować problemy z
rozpoznawaniem dysków ale niestety. Więc nie chce Cię straszyć ale czeka Cię
chyba zabawa z dyskiem.

Pozdrawiam Baki