Re: bios-zawieszka?

Autor: znawcacom (znawcacom_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 00:57:02 MET DST

 znawcacom <znawcacom_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> pierwszy raz spotkalem sie z taka sytacja. podczas "chodzenia" po Biosie
> nagle sie zawiesza i nie mozna nic zrobic (klawiatura przestaje reagowac.
> Bios mam firmy a-trend. Co moze byc przyczyna?
>
> --

uwaga, bo teraz nie chce was powalic glupim pytaniem, ale czy firma a-trend
to to samo co amibios? na biosie a-tendu mam nalepke amibiosu i to jednak
amibios sie laduje. wiec jak to jest?bo ja juz nic nie wiem?
(tak to jest jak sie kilka dobrych lat robi na sprawdzonym "award" na dodatek
jest sie beznadziejną lamą w komputerach ;-))