Re: bios-zawieszka?

Autor: znawcacom (znawcacom_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 00:02:38 MET DST

Baki <bmaciejew_at_onet.pl> napisał(a):

> Miałem to w A-trendzie ale nie podczas chodzenia tylko podczas wykrywania
> dysku.
> Po prostu Bios sobie z nim nie radził i co więcej dostępne aktualizacje nie
> pomagały musiałem przerobić dysk na inną wielkość.
>
> Baki

Wow! ja mam to samo.Nie napisalem o tym bo myslalem ze nie w tym problem. Moj
nie razdzi sobie z dyskiem Digital Western. Natomiast juz na niewiele
wiekszym Samsungu wszystko jest OK. Czy moglbys napisac cos wiecej, jak to
bylo u Ciebie ?jaki miales dysk(firma pojemnosc)? gdzie probowalews
upgardowac biosa (na jakich stronach?)?