BIOS - Parity Error

Autor: Bert (bartek_at_matrix.geomatics.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 23:19:23 MET DST

Witam
Mam dziwny problem z Biosem.
Komp startuje ale nie moge wejsc do biosu, bo mam blad:
"On board Parity Error
Addr (Hex)=(0000:0002)
System Halted ! "
Jak sie dowiedzialem jest to blad Ramu, wiec je wymienilem na sprawny i
dalej to samo.
Probowalem zresetowac zworkami Bios, ale nic sie nie zmienia. Bios dziala
jak dzialał.
Nie moge wejsc do niego !! I caly czas ten bład.
Co dziwne, ze za pierwszym razem mi sie uruchomil komp normalnie, a po
podlaczenie Cd-romu juz nie chcial sie uruchomic komputer. Gdy odłaczylem
Cd-rom to sie uruchamia ale z bledem.
Probowalem tez wyjac baterie, ale bez niej tez sie uruchomil z bledem.
Beznadziejny przypadek.
Co robic?
Macie jakies pomysly?
Dzieki z gory za sugestie.