problemy z ostroscia w CRT LG FLATRON 915FT Plus

Autor: ciekawy (jam.ciekawy_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 23:30:22 MET DST

witam!

przez kilka miesiecy wszystko bylo ok. kilkanascie dni temu zauwazylem, ze
ekran w prawym dolnym rogu cyklicznie traci ostrosc a pozniej wraca do
normalnego stanu. teraz choroba rozprzestrzenila sie na cala powierzchnie
ekranu. cykl trwa kilkanascie sekund a przejscia od ostrosci do nie-ostrosci
sa plynne. czasem zjawisko nie wystepuje i obraz jest ostry. nie
stwierdzilem korelacji miedzy domowymi polami magnetycznymi a problemem
monitora.

monitor jest na gwarancji i oddam go wkrotce.

mozecie stwierdzic - czy ta usterka to kwestia jakiejs prostej regulacji czy
powazna naprawa?
moj model monitora nie jest juz produkowany. co moga i powinni mi zaoferowac
jesli naprawa bedzie nieoplacalna?
czy nalezy mi sie monitor zastepczy na czas, gdy nie bede mial swojego?

z gory dzieki.

--
pozdrawiam,
ciekawy